søndag den 28. juli 2013

Morgen cupcakes til polterabend

For et par uger siden holdte vi polterabend for min dejlige veninde Rikke. Hun skal giftes lørdag d 10 august - hvor jeg også kommer med et lille kage indslag.. men mere om det efter brylluppet :)
Vi spiste morgenmad hjemme ved mine forældre hvor vi fik nybagte boller, champagne og muffins.
Jeg havde bagt Chokolade muffins men i halvdelen af dem havde jeg prikket en dumle karamel ned i dejen - som en lille overraskelse :) 



Først havde jeg ikke pyntet dem..
Jeg synes muffins er flotte i sig selv.. 
og for at de ikke blev for tunge havde jeg undladt frosting.




Men men men..
Min kære mor synes de var for kedelige, og der kom lidt glasur og krymmel på :)








Vi havde en fantastisk dag og nat..
Hvor vi blandt andet dekorerede denne mand...... ;)
(Jeg sidder i den blå kjole)

1 kommentar:

  1. Perfekte kager til polterabend, det ser virkelig lækkert ud :-)

    SvarSlet