tirsdag den 13. august 2013

Cupcake kursus i Nordjylland

I sidste uge holdte jeg et cupcake-kursus for 9 smilende damer og en dygtig dreng i Nordjylland.
Det var en rigtig hyggelig aften, hvor koncentrationen var høj - og kreativiteten endnu højere.
Jeg havde bagt 6 Chokolade muffins til hver, som de pyntede med Italiensk marengs frosting.
Jeg havde lavet 4 dobbelt portion frosting hjemmefra, og da den skulle bruges ca 2 timer efter, var den faldet lidt sammen. man kunne sagtens piske den op igen - men den blev desværre lidt blød i løbet af nogle timer efter den var sprøjtet ud. Den plejer at holde formen perfekt, så konklusionen er - at laver man italiens marengs frosting, skal den sprøjtes på med det samme.
Næste gang jeg skal ud, vil jeg købe Wiltons frosting, som man kan lave på stedet.. der skal kun blandes vand i, og det smager godt.






Fine fine cupcakes







Tak for en hyggelig aften i Bindslev :)

2 kommentarer:

  1. Er vild med de små terninger - er de i fondant?
    vh Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia
    Ja de er i fondant og blot tegnet på med spiselig sort tush :) Det var en ung mand på holdet der var meget kreativ :)

    SvarSlet