tirsdag den 9. november 2010

Kokos Toppe



Jeg fik pludselig lyst til at lave en omgang kokostoppe, da jeg alligevel havde gang i smeltet chokolade.
For sjov farvede jeg toppene i pink, rød og gul.. synes egentlig det ser meget festligt ud :)
Opskrift
75 g margarine eller smør
200 g kokosmel
150 g sukker
1 tsk vaniliesukker
2 æg
Tænd ovnen på 180 grader varmluft.
Smelt smøret i en gryde - bland kokosmel, sukker og vaniliesukker i gryden og rør grundigt. Tilsæt derefter æg og rør til massen er jævn.
Sæt toppene på en bageplade med en teske, og brug fingrene til at forme toppene pæne og jævne.
bag toppene i ovenen i 10-15 min indtil de er gyldne i kanterne og på toppen.
Når de er afkølet kan man dyppe bundene i chokolade.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser de fine ud!!
    Dem må jeg også prøve at bage

    SvarSlet
  2. HAPS! Hvor ser de bare lækre ud! Super lækkert til gæster til eftermiddagskaffen :) Tak for ideen!

    SvarSlet