mandag den 9. april 2012

Påskens caffe latte cupcakes

Jeg har i påsken været hjemme ved mine forældre og hygget mig. Jeg lavede en ordentlig omgang cupcakes, så der var til min mormor og til de gæster der kiggede forbi.
Jeg elsker disse Cafe latte cupcakes med hvid chokolade mousse på toppen - kombinationen af kaffe, hvid chokolade og mørk chokolade er helt fantastisk.. De er lidt tidskrævende at lave, men de er besværet værd.


Her har Cupcakesne været i fryseren så de er klar til at blive betrukket. 
Tag et par cupcakes ud af fryseren af gangen, så de ikke når at blive "varme" når du skal betrække dem.
min mor havde nogle sommerfugle som jeg har lavet til hende sidste gang jeg var hjemme - de kom på cupcaksne da de var blevet betrukket med mørk chokolade


Det her skete 3 gange ud af 20 cupcakes.. man kan næsten ikke undgå det. moussen var blevet for varm, og faldt derfor ned i chokoladen da jeg skulle betrække den. 




Jeg håber i alle har haft en dejlig påske!

1 kommentar:

  1. Elsker dine café latte cupcakes! De er et kæmpe hit herhjemme :o)

    SvarSlet