torsdag den 22. april 2010

Krymmel




Jeg er ALTID på jagt efter nyt krymmel. Senest har jeg opdaget at krymmel er næsten halv pris i Sverige i forhold til Danmark. Jeg har nogengange held med at finde specielt krymmel i kaffe/te forretninger - især guld og sølvglimmer.


Jeg har fået en del af mit krymmel fra venner og familie som har været i USA - der er et stort udvalg og det er billigt.
Jeg har fået fortalt at London skulle bugne af fine forretninger med pynt til Cupcakes.. så skal man ud og rejse eller på weekendtur kan lidt research være en god ide. vi er desværre lidt bagud her i DK :(


5 kommentarer:

  1. Hej Miss Cupcake. Jeg faldt over din side i går, og hvor er den dog fantastisk. Jeg er selv lige gået taget hul på det store cupcake-eventyr :D. Og har haft samme frustrationer omkring krymmel som dig, men så fandt jeg denne side:

    http://www.sukkerblomst.dk/page_1.php

    Hun har næsten alt, hvad hjertet begærer. Kan næsten ikke vente til jeg får løn næste gang. Så skal jeg have en af HVER!

    Mvh Sofie

    SvarSlet
  2. Hej Sofie.
    Jeg er glad for at du kan li' min blog.
    Tak for tippet om hjemmesiden, det er altid sjovt at kigge rundt.
    Jeg har efterhånden kassevis med krymmel, meget af det købt i USA - så hvis du kender nogle der skal derover, så husk at sig at de gerne må købe lidt sjovt krymmel med hjem :)
    k/h Katrine

    SvarSlet
  3. Hej frk cupcake,

    kan du hjælpe mig?! Jeg skal dekorere en kage med krymmel på siderne/kanten, men hvordan får jeg det lettest til at hænge på. Jeg kan ikke løfte kagen op og holde den skævt mens jeg drysser på. Det skal ligge tæt havde jeg tænkt mig.

    SvarSlet
  4. Hej Mai-Britt
    Altså krymlen hænker jo fast hvis du smøre med lidt glasur, smørcreme eller fx et tyndt lag syltetøj.
    Jeg tænker at du umiddelbart kan holde et stykke papir/pap indtil kagen, så krymmlen kun rammer der hvor du vil have den?
    Det er lidt svært for mig at vejlede dig, når jeg ikke kan se din kage :)
    Held og lykke.
    Kh Katrine

    SvarSlet
  5. Hej igen,
    jeg har også tænkt på det med at bruge papir. Det bliver en firkantet kage hvor alle 4 sider skal have krymmel på, og helst tæt. Jeg må prøve mig frem med smørcreme.

    SvarSlet