torsdag den 22. april 2010

Muffins forme




Jeg har købt en stål form med plads til 12 muffins. Når man bager muffins deri, hæver de rigtig pænt opad istedet for at "splatte" ud til siden og flyde ud. Jeg putter altid papirsforme ned i stål formen, så er de nemme at tage ud og jeg synes det ser pænt ud.

De forskellige farvet papirsforme køber jeg ofte fra Dr Oekter.. (fås i føtex, brugsen ect) deres papirsforme er meget kraftig i kvaliteten, og bevarer derfor farven flot, selvom man fx bager chokolade cupcakes.

stål formen har jeg få gange set i fakta til 40 kr. ellers kan den købes på http://www.specialkoebmanden.dk/ til 79 kr.


1 kommentar:

  1. Jeg faldt over din blog og tak for god inspiration til den næste bagedag!
    Har du en god opskrift til blinispandekager? Jeg har lige fået en pande i fødselsdagsgave og skal have inviteret hele familien over til pandekager. Kan du komme med inspiration hertil?
    www.scanpan.dk/shop/classic-pandekagepande/25-cm

    SvarSlet