fredag den 20. maj 2011

Blåbær cupcakes





Idag har jeg lavet en portion blåbær cupcakes - det er samme opskrift som hindbær cupcake's - bare med friske blåbær i.
Frostingen er igen igen Martha Stewart, hvor jeg har blandet ca 20 moste blåbær i.. Jeg havde ikke flere da jeg skulle gemme 18 til at sætte på toppen af alle kagerne.. Men man kan sagtens blande det dobbelte i.. det giver en lidt syrlig og frisk smag til det søde.
I frostingen har jeg iblandet en lille smule blå pastafarve - og frostingen er sprøjtet ud med Wiltons tyl 1M.
God St. Bededag :)

2 kommentarer:

  1. Hejsa :)

    Hvor er de bare fint :)

    Er det blåbærene, der giver den fine blå farve eller er der lidt pastafarve i også?

    De bedste hilsner fra
    Anita
    Liv og Mad

    SvarSlet
  2. Hej Anita
    Jeg har selv kommet lidt pastafarve i.. Blåbærene farvede ikke så meget :)
    kh Katrine

    SvarSlet