tirsdag den 2. december 2014

Julegave ide

Jeg har igennem de sidste par år fået lov at afprøve forskellige produkter fra Coolstuff - og gud hvor har de mange andeledes, sjove og skøre produkter.
Jeg har også været så heldig at få lov at lave Pernille og hendes mands (de ejer hjemmesiden) bryllups cupcakes..
For en måned siden måtte jeg vælge 2 ting fra deres hjemmeside, som jeg synes var en god julegave - og som mine læsere evt kunne synes var en god julegave. Jeg har nu prøvet begge ting, og jeg er vilde med dem.
Her får i lidt inspiration til årets cooleste julegave til jer eller manden ;)


Billeder af chokolade cupcakes fra brylluppet



Cupcake stativet lavede jeg selv - her er en lille guide


Den første ting jeg valgte fra hjemmesiden var en ny køkkenvægt
Denne vægt har "Cups" på den ene side og"ml" på den anden. 
Derudover er der også en helt almindelig vægt indbygget..
Jeg synes den er genial da den slå vægt, cups måer og litermål sammen i en.


Prisen er 189 kr - hvilket jeg synes er vildt billigt for en vægt..


Man kan "klikke" målebægeret af, så det er lige til at smide i opvaskemaskinen




Den anden ting jeg valgte var et trådløst bluetooth stegetermometer..
Man downloader en app, og wupti så får man sendt temperaturen direkte til sin tlf.
Jeg forstiller mig at jeg skal sidde i stuen og holde øje med culottestegen i ovnen ;)
Jeg har også tænkt mig at bruge mit nye termometer når jeg laver Flødeboller og koger sukkermasse


læs mere om det HER :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar