torsdag den 7. november 2013

Dej fordeler

Så er jeg tilbage på bloggen. Den sidste tid har været meget travl, med et par store eksamener på studiet.. Men nu er jeg tilbage, og er klar til at bage og snart julehygge :)
Jeg har fået en masse fine og sjove ting fra www.coolstuff.dk - og i sidste uge prøvede jeg deres dej fordeler. 

Man hælder dejen i dejfordeleren, og  trykker håndtaget ind, herefter åbner der sig et lille hul i bunden og dejen kommer ud. Ideen er rigtig god, dog bruger jeg ofte grofthakket chokolade, nødder eller bær i mine cupcakes og så bliver hullet for lille.
Jeg prøvede at klippe ringen i bunden større, men mit chokolade blokerede stadig hullet.
Selve dejfordeleren fungerer rigtig godt, men den skal bruges til en dej uden "klumper".
Jeg tænker at jeg skal bruge den næste gang jeg skal lave pandekager, vafler og æbleskiver :) 


I kan finde dej fordeleren på coolstuff
De har rigtig mange sjove ting


Da jeg ikke synes dejfordeleren fungerede til min dej, brugte jeg min isske


Jeg glæder mig til at lave safarie 3D cookies - synes de er helt geniale.
Man kan finde dem på coolstuff

Ingen kommentarer:

Send en kommentar