søndag den 7. juli 2013

Sommer Mazarin cupcakes med rababer

I sidste uge lavede jeg igen igen Mazarin cupcakes denne gang med rabarber - da de er perfekte i mine forældres have lige nu. De smagte skønt og denne gang blev de serveret uden is :)
Jeg har Man kan også lave dem med Friske jordbær eller fersken.


Skær rabarberne i ca 1 cm skiver
Jeg brugte ca 4 håndfulde til 3 dobbelt portion 
(mormor og bedste skulle også forkæles)


Rør dejen sammen


Vend rabarberne deri


Sæt en sprøjtepose ud over et stort glas, så er den nem at fylde


Fyld dejen i posen, så er det meget nemt at fylde formene


Klip et hul i posen og sprøjt dejen i formene


Drys med sukker og nødder.
Jeg havde ikke flere hasselnødflager så jeg hakkede lidt mandler.
Jeg synes kagerne bliver flottere når man drysser med hasselnødflager, 
men smagen er den sammen


Her er de færdige kager, 
Formene er fra NETTO



Ingen kommentarer:

Send en kommentar